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情報化社会におけるマーケティング戦略の考察
https://mejiro.repo.nii.ac.jp/records/302
https://mejiro.repo.nii.ac.jp/records/302ee300933-5879-4fb6-a533-980cdf9f5761
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
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![]() |
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Item type | [ELS]紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
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公開日 | 2017-10-20 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | 情報化社会におけるマーケティング戦略の考察 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | A Study of Marketing Strategy in the Information Society | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | jpn | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | マーケティング戦略 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 情報化社会 | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | アテンション | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | 製品ポジショニング | |||||
キーワード | ||||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | デザイン | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Marketing Strategy | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Information Society | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Attention | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | positioning | |||||
キーワード | ||||||
言語 | en | |||||
主題Scheme | Other | |||||
主題 | Designing | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
雑誌書誌ID | ||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||
収録物識別子 | AA1205912X | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P | |||||
著者 |
高谷, 和夫
× 高谷, 和夫× Takaya, Kazuo |
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著者所属(日) | ||||||
人間社会学部社会情報学科 | ||||||
記事種別(日) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 情報科学 | |||||
記事種別(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | lnformation Science | |||||
抄録(英) | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | Most theories of marketing strategy had been studied and advocated in the industrial society. In this article, you can find the background of best-selling products based on the theory where the marketing strategy in the information society is totally different from the industrial society. Considering consumer needs and competitive advantage, attention, positioning and designing strategies have been found to be most effective in the information society. | |||||
書誌情報 |
目白大学総合科学研究 en : Mejiro journal of social and natural sciences 巻 (3), p. 165-177, 発行日 2007 |
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表示順 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | 16 | |||||
アクセション番号 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | KJ00004761497 | |||||
ISSN | ||||||
収録物識別子タイプ | ISSN | |||||
収録物識別子 | 1349-709X |